26 Eylül 2015 Cumartesi

Bir Fikir!


Herkese merhaba!

Instagramda takip ettiğim ve çok sevdiğim bookstagramlar var. Kitap okumadan önce onların yorumlarını çok dikkate alırım. Düzenli takip ettiğim hesaplardan biri olan @athenaninguncesi bu sabah çok hoşuma giden bir post koymuş: Kitap Kavanozu!

Bende hemen bir kavanoz edindim ve bu muhteşem fikri hayata geçirdim!!



Küçük küçük kağıtlar kesip, kağıtların üstüne okumayı planladığım kitapların isimlerini yazdım ve katlayıp kavanozuma attım.

Şimdi okuduğum kitap bitince bir kağıt çekip yeni kitabıma öyle karar vericem:)

Bu fikir çok hoşuma gitti çünkü kararsız bir insan olduğumu söylemiştim. Ayrıca çok eğlenceli, bir an önce elimdeki kitabı bitirip ikinci kitabımı çekmek istiyorum:)) Eğer sizde benim gibi kitabınız bittiğinde hangi kitabı okusam diye kara kara düşünüyorsanız, hadi sizde deneyin!


Ben bu kavanozu migrostan 4 tl ye aldım ama siz evinizden herhangi bir kavanoz ya da bir kutudan bile yararlanabilirsiniz.


Umarım bu yazım faydalı olmuştur :) Eğer denerseniz ve resimlerini benimle paylaşmak isterseniz çok sevinirim!

Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder